Monday, December 22, 2008

FiNaL (MALAYSIA Vs THAILAND)

prlwanan akhir ntare Msia n Thai..aku sngat gmuruh pd mlm itu krana pd mlm itu kompom rmai pnyokong..sperti biasa aku dletakkn dlm kesebelasan utama..smpai di stadium kmi solat Maghrib brsama2..stle sme percyapan kami kluar untuk wming up..kuar2 jer aku nmpak family aku lmbai2 tngan..bkn prent aku jer ader..sdre2 aku pon der gak..ilang ckit gmuruh..time 2 pnonton xrmai g..
kol 8 kami msuk blik perslinan smule ntuk bercyap mmulakan perlawanan..msuk jer aku jd brdebar smule..akhirnya kami bratur ntuk msuk ke pdg..nyanyian lgu ngara dimainkn..
8.45 perlawanan brmula..kmi dkejutkn dgn gol awal plawat iaitu pd mnit ke 9..
sparuh mse prtame kdudukan msih lg 1 gol kosong..
2st half brmula..kmi trpkse bkerja kras ntuk mmbalas gol lwan..pd mnit ke 75 kmi hmpir2 mmbolos gol lwan ttpi tndangan M.Zaki tepat ke arah pnjage gol..
permainan semakin laju dan kasar..pd mnit ke 90 aku dterjah kras oleh pmain bjersey no 2 dan akibat tndakan itu dia dlayangkn kad merah..tmbahan mase 4 mnit tdak mncukupi bg kami..akhirnya kami trima kkalahan dgan mrangkul pngat perak shaja..

1 comment:

nomiey 08 said...

apepun tahniah!!!
sakit2 pun dapat gak masuk tv huhuhuhu...
cayala....