Saturday, September 20, 2008

terkEjOt bEsar

samekom...
aku bru blk trannig dr upm..nk kate lth 2 xjgak la..2ari jer tran..ape la sngat..
lgpon aku dh bse tran dlm bln pose nie..time aku U19 ri 2 pon pnh tran dlm bln pose..
ari Jumaat aku brtolak g UPM coz kt sne latihan diadekn..
smpai2 ptg 2 tros tran..ptg 2 pnaz tol..so xbnyak wat xtvt sngat..just for fun..
n then aku n kwn2 mnggu waktu brbuke...kteorg klu brbuke mmg sme2..nmpak ckit team worknyekn..cm outdOor gak..hehe...
Mlm pon mnjelma..aku dpggl oleh coach..dlm t pe la slh aku smpai kne pggl..dlm t engat dh nk kne drop..aku pon jd cmas..aku pon grakla g blk coach...
ktok pntu n bg slm..adat org Islam...aku dsuruh duduk...rpenYe der 3 org dlm bLk 2..
mkn cuak aku...rpenye dieorg nk bncang psal team..nk tau background aku..nk knal aku dgn lbih dkat..bgos jgak die wat cm2..comunicate pon mkin baek ntre 1 sme len..
yg trkejotnye..coach aku nie die offer aku men club kat Brunei..pehh..die cyap tnjok msg 2 kat aku..klu ekotkn aku mmg nk pg tp dsbbkn aku student..so aku kne abskn blajar dlu..
fuhh..klu aku g maen kat sne mst aku dpat pngalaman mcmane aku dpt pngalaman kat final camp ri 2..aku xdpt byangkn cmne aku kt tmpat org..fuhh..beshnye..
InsyaAllah..abis blajar aku akn discuss blik ngan coach aku psal nie..pluang hnye akan datang sekali...jeng..jeng..jeng...
mlm esoknye kteorg der friendlY ngan Felda fc..kteorg seri 1-1 dlm game 2...
ltih gler beb..
n ari ni aku blk uitm..smpai2 tros wat blog..tp bdn nie agak ltih g coz dr smlm xtdo..
borak2 ngan mber2...klah..gua cau dlu...
Samekom n WassaLam.......

6 comments:

nomiey 08 said...

perghhhh....
wa cayala sama lu captain...
macam ni la classmate gua dapat offer 2..
bukan senang nak dapat 2..
skill kena tinggi ma..
apepun pun captain education first k..keep tite..
wa solute sama lu..

Izzwan Salleh said...

cayelh lu bro...
aku mmg tau ko bgs...
tp bgs gak ko ek ngt blaja...
ngt dh xngt...
huhu

tehah said...

star gle abg nie...nak sign bleh?hahaha..
tenin rjin2 lg mne tau dpt men club MU plak t...
GEMPAQ 2...

tehah said...

eh terkejut besar mne??????????bsr bola ker bsr umah???wah3

nomiey 08 said...

SELAMAT HARI RAYER......!!
AMPUN MAAF DIPINTA...

P/s: jgn maen mercun tau..

yazilahyazir said...

Salam to all,
Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf zahir dan batin..
Semoga ceria bersama keluarga..

Ikhlas dari,
Yazilah & Family