Wednesday, August 27, 2008

kaK!ku D! puL@u pOh

Let!h2..
tasik nmpak aGak tenang pd Pg niE..dusHh..dah dcemaR! olEh....Peserte incred!ble camP o8 atas sbab2 trtentu..hehe..nak tau sBab per..sbab nTare kteOwg ddapaT! iSap roKok..ntah toL ker x..Den pon xTau..
kteOwg drendam dlm kol 3 or 4 kot..brndamla dlm kdaAn yg trketar2 pas2 dsuruh pLak breNang dLm gelap..adusH..mengusik eMos! btoL..dngan praSaan Yg sdikIt eNjoY..KteOwg pon brenAng smpAi ker jati dmAne tmpat En.Hisyam td0..dah samPa! kne lak Ngan En.HiSyam..pe bLeh wat..Nsib Badan..Ngan En.HisYam 2 kNe cramah Jer la..haha..sdar2 dah pG n kteOwg SiaPkan makanan for breakfast.

senaman dilakukan pD pg ari dan dsertakan dngan bberape xtvitY Yg agak happy pas2 kteOwg bersedia untuk angkat barang.Barang dmasokkn ke atas boat dan dbawe ke pulaU pOh..Yg pnting..gua la pserta incredible camp Yg jejakkan kaki kat pulau 2 Dlu..sonok beb t
p sonok 2 kJap jer..Ltih Yg lame..kteOwg cYapkn sme Khemah iaitu k.pusat,k.dapur,k.peralatan dan len2.smpai ke ptang bRo..blom smpat nak rest dah kne cYap g XtvitY..gler toL..sper..gua r gler..ltih gLer..haha..xtvTy gua mountainB!ke..brjLan la Plok..dgan angkat brang NYe..pEhh..mampOs deN..smpai kat ujOng pLau kne lak brenang..adoYa!!..brenang laa..n then smpaI laa..bru r leh reLax ckit After nek Bsikal..abis xtvTy kte owg pon bLik ke camp siTe..mse 2 dah nak gelap..mmg letih ri 2..smpai jer gua tros g solat but xTau r pserta Yg len..AlhamdulilLah..mlm 2 dpat gak gua Lelapkn mate..Syukur..
papp..kol 4 gua sdar..grOup gua iaitu pangKor kne sentri..gua kjOt geng2 gua..alHa
mdulillah sme bngon.gua g dpor nk wat sarapan..jeng..jeng..jeng..group Yg sentri xdi xwat pe2 prcyapan tok sarapan..mampos nak msak per sarapan pg nie..gua pK mmg kne Blebe pnYe ngan FasiE..gua dah kaLot..kalot pnYe kalot jam dah hmpir kOl 6..dngan pantas gua sOh wat Roti brintikan kaYa jer n biskut maYat..sme mkanan dah dhidangkan..mmg btol tekaan gua..En.HisYam pggil gua sbab mkanan Pg 2..En.HisYam tNye Larat ker mkan bende aLah 2 for do xtvty..so pe bleh gua ckap..snYap jer lEr..
nak tau Pg 2 kteowg kner pe..kne gling dlm slot beb..pg 2 ujan lbat beb..abis kHemah pusat kteOwg msok a!r..bnYak sbab kteowg kne guling pg 2..pe lG..laYan jer ler..GULInG.pG 2 kteOwg xder xtvtY sBb
kteOwg kner kmaskan kHemah2 kteOwg..dsyat kteOwg kne Pg 2..WalLaH HuaLam..


2 comments:

Apize said...

teruskan cerita anda yang lain

Zu@N_o9 said...

BEREHHz BOHs..
bisa diatur..